Відділення Медсестринське № 2
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Атестація педагогічних працівників
Педагогічна інтернатура
Методична рада
Адміністративна рада
Медсестринське відділення № 2 є структурним підрозділом Кременецького медичного фахового коледжу імені Арсена Річинського. На відділенні здійснюється підготовка фахівців за освітньо-професійним ступенем - фаховий молодший бакалавр, освітньо-професійна програма «Сестринська справа», «Акушерська справа» та «Лікувальна справа» галузь знань 22 Охорона здоров’я, спеціальність 223 Медсестринство. На даний момент на відділенні навчається 149 здобувачів. Навчання здійснюється – за рахунок коштів місцевого (державного) бюджету або за рахунок фізичних чи юридичних осіб.
Ліцензований обсяг щорічного прийому на відділенні становить 150 осіб за освітньо-професійними програмами):
- Сестринська справа:
- 30 осіб на основі базової загальної середньої освіти;
- 60 осіб на основі повної загальної середньої освіти;
- Акушерська справа – 30осіб на основі повної загальної середньої освіти.
- Лікувальна справа – 30 осіб основі базової загальної середньої освіти.
Випускники відділення, отримавши диплом фахового молодшого бакалавра, мають право на продовження навчання:
- початковий рівень (короткий цикл) рівень вищої освіти;
- перший (бакалаврський) рівень вищої освіти;
- другий (магістерський) рівень вищої освіти (222 Медицина).
Фахівці що готуються на відділенні придатні до роботи за Національним класифікатором України: «Класифікатор професій» ДК 003:2010 та можуть займати посади сестри медичної, акушерки та фельдшера у закладах охорони здоров’я.
Основною метою відділення є підготовка висококомпетентних фахівців, які органічно поєднують професіоналізм, людяність, любов до ближнього, терпіння, цілеспрямованість, милосердя, комплексний всебічний догляд за пацієнтами і полегшення їх страждань, відновлення здоров’я та реабілітація, сприяння зміцненню здоров’я та попередження захворювань, готовність цілком віддати себе обраній професії.
Основними завданнями відділення є:
- Підготовка висококваліфікованих фахівців відповідно до вимог державних стандартів освіти, запитів стейкхолдерів, ринку праці.
- Організація освітнього процесу, виконання навчальних планів і програм навчальних дисциплін, з використанням сучасних інноваційних технологій навчання незалежно від форми навчання.
- Освітня діяльність, спрямованна на розвиток загальних та формування професійних компетентностей.
- Якісна практична підготовка на базі тренінгових кабінетів.
- Практична підготовка на базі закладів охорони здоров’я Тернопільщини та інших областей.
- Створення ефективного середовища для формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів.
- Забезпечення безпечного освітнього середовища.
- Розвиток соціальних навичок (Soft skills).
- Волонтерська діяльність.
- Студентоцентрований підхід.
- Створення умов для індивідуального розвитку і всебічного формування особистості студента, сприятливого морально-психологічного клімату у навчальних групах відділення.
- Забезпечення культурного і духовного розвитку особистості, виховання національної свідомості, патріотизму.
- Створення, впровадження та постійне вдосконалення системи контролю якості освітніх послуг на основі компетентного підходу відповідно до тенденцій розвитку науки, практики, змін запитів ринку, використання новітніх освітніх платформ.
Висококваліфіковані викладацькі кадри, розвинута сучасна матеріальна база, комп’ютеризація навчального процесу дозволяють забезпечити навчання і виховання молодого покоління на високому рівні. Окрім того, щороку випускники відділення, складаючи Єдиний державний кваліфікаційний іспит – показують високу якість знань, посідаючи кращі місця рейтингу коледжів України. Рівень фахової підготовки випускників відділення відповідає найсучаснішим світовим стандартам медичної освіти, про що свідчить високе оцінювання керівництвом закладів охорони здоров’я усіх областей та й за кордоном.
Освіта, отримана в коледжі, - гарант високого професіоналізму. Відділення готує сучасних студентів-медиків, котрі не тільки обізнані із новітніми технологіями в медицині, а передусім є особистостями в котрих гармонійно поєднуються професійні якості, моральні цінності та комунікативні вміння. Адже сучасний медичний працівник повинен бути не лише хорошим фахівцем, а й свідомим громадянином та людиною високих моральних цінностей.